Contoh Resume Penolong Pegawai Teknologi Maklumat

Bagi meraka yang akan menjalani temuduga Penolong Pegawai Teknologi Maklumat  pastinya satu lagi fasa kehidupan yang tidak mudah untuk ditempohi. Contoh Resume dibawah sekadar membantu meraka sebagai panduan.

Muat Turun Resume Penolong Pegawai Teknologi Maklumat  

….[+]…RESUME LENGKAP PEN PEGAWAI TEK MAKLUMAT

PENOLONG PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT GRED F29

Comments

  1. tq for aharing, dulu tingin nak keje gomen 😉

  2. Dah malas nak buat resume..
    tunggu kukuh kewangan nak buat bisnes je..
    apapun resume ni memang bagus untuk yang mencari cara buat resume jawatan F29 ni

  3. selamat membina resume pada yang mencari kerja
    aku tak ada pengalaman buat semua ni

  4. terima kasih kerana berkongsi,tapi nampak cam rumit skit..ada tak lagi yg paling mudah..hehehe.

  5. hurmmdari apa yang aku tengok kat laman spa..dulu ade pegawai sistem maklumat tapi sekarang dah tukar ke pegawai teknologi maklumatmungkin pihak spa dah tukar nama kepada teknologi maklumat jugak kot untuk penolong pegawai.

Speak Your Mind

*